Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

26 augusti 2025, 15:30 - 16:30

26 aug
Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

Gillar du böcker?
Tycker du om högläsning?
Då ska du se hit!

Vi har en bokcirkel på Landskrona stadsbibliotek.
Vi möts en gång i månaden.

Vi ses 15.30 – 16.30, tisdagarna:

  • 26 augusti
  • 28 oktober
  • 25 november

Författaren Ann Gomér läser en bok.
Efter läsningen kan vi prata om boken och om andra böcker.
Biblioteket bjuder på fika.
Allt är gratis.

Vill du vara med? Anmäl dig till epost: annika.liljengren@landskrona.se
eller säg till i informationen på biblioteket. Vi ses!

 

Bild: Privat.

Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

  • Längd: 1 timme
Tillgänglighet på platsen
  • Handikapptoalett
  • Hiss/ramp

Plats

Landskrona stadsbibliotek
Regeringsgatan 13
261 36 Landskrona

Visa på karta

Sociala länkar